
Stěhování firem
Jak to funguje?
Množství velkých i menších společností, státních institucí a organizací využívá naše služby, a to hlavně z důvodu naší flexibility, přiměřené ceny, vstřícnosti a samozřejmě spolehlivosti a vysoké odbornosti. Díky pevným základům, kvalitním personálním a technickým kapacitám a dlouholetým zkušenostem, dokážeme poskytovat skutečně profesionální služby. Jsme hnací silou zvyšování úrovně poskytovaných služeb v oblasti stěhování.
Po telefonickém kontaktu Vás navštíví náš pracovník, dohodne termín a projedná se zástupcem Vaší firmy všechny podrobnosti související se stěhováním, navrhne postup stěhování, cenu a způsob úhrady. Dohodne také do jaké míry chcete s námi spolupracovat při stěhování Vaší firmy.
Nákup služeb můžete telefonicky konzultovat a jednoduše objednat vyplněním a odesláním formuláře na naší stránce.
V případě, že Vám nedostatek času zabraňuje v tom, abyste koordinovali rozmístění nábytku a zařízení ve Vaších nových prostorách, stačí když pro nás vypracujete kompletní plán a my Vám zajistíme rozložení zařízení dle Vašich představ. V dohodnutý den přijdou na místo stěhování naši pracovníci, demontují a zabalí Váš nábytek a zařízení a bezpečně ho uloží do stěhovacího auta. Po převozu do nových prostor rozložíme nábytek a zařízení dle Vašich představ. Po skončení práce Vás vedoucí pracovník požádá o zkontrolování přestěhování zařízení.
4 měsíce před stěhováním
1 měsíc před stěhováním
2 týdny před stéhováním
1 týden před stěhováním
1 den před stěhováním
V den stěhování
Po stěhování
