stahovanie-firiem

Stěhování firem

Jak to funguje?

Množství velkých i menších společností, státních institucí a organizací využívá naše služby, a to hlavně z důvodu naší flexibility, přiměřené ceny, vstřícnosti a samozřejmě spolehlivosti a vysoké odbornosti. Díky pevným základům, kvalitním personálním a technickým kapacitám a dlouholetým zkušenostem, dokážeme poskytovat skutečně profesionální služby. Jsme hnací silou zvyšování úrovně poskytovaných služeb v oblasti stěhování.

Po telefonickém kontaktu Vás navštíví náš pracovník, dohodne termín a projedná se zástupcem Vaší firmy všechny podrobnosti související se stěhováním, navrhne postup stěhování, cenu a způsob úhrady. Dohodne také do jaké míry chcete s námi spolupracovat při stěhování Vaší firmy.

Nákup služeb můžete telefonicky konzultovat a jednoduše objednat vyplněním a odesláním formuláře na naší stránce.

V případě, že Vám nedostatek času zabraňuje v tom, abyste koordinovali rozmístění nábytku a zařízení ve Vaších nových prostorách, stačí když pro nás vypracujete kompletní plán a my Vám zajistíme rozložení zařízení dle Vašich představ. V dohodnutý den přijdou na místo stěhování naši pracovníci, demontují a zabalí Váš nábytek a zařízení a bezpečně ho uloží do stěhovacího auta. Po převozu do nových prostor rozložíme nábytek a zařízení dle Vašich představ. Po skončení práce Vás vedoucí pracovník požádá o zkontrolování přestěhování zařízení.

4 měsíce před stěhováním

  • Stanovit si přesný termín stěhování
  • Vypovědět starou nájemní smlouvu
  • Informovat včas zaměstnance o stěhování (info e-mail)
  • Informovat obchodní partnery a zákazníky o stěhování, případně o změně kontaktních údajů (adresa, telefon, fax, …)
  • Informovat všechny úřady (daňový úřad, sociální a zdravotní pojišťovna, Komerční pojišťovna, …)
  • Ohlásit změnu v Obchodním Rejstříku
  • Požádat o nový zápis do telefonního seznamu a zlatých stránek
  • Oslovit stěhovací společnost, nechat si vypracovat cenovou nabídku
  • Oslovit firmy (malíř, elektrikář, …) na opravu starých a přípravu nových prostor
  • Požádat úklidovou firmu o vyčištění nových a starých prostor
  • Požádat odbornou firmu (elektrotechnik) o zapojení výpočetní techniky a telefonních linek
  • Dohodnout termín s dodavatelem energií na popis stavu spotřeby energie
  • Sestavit si plán stěhování
  • Nechat vytisknout firemní hlavičkový papír, pověřit zaměstnance od kterého data ho mají začít používat
  • Organizace nábytku: Co se bude stěhovat a co se opatří nové
  • Nepotřebný kancelářský nábytek, jakož i staré věci vyhodit a dohodnout termín v městské sběrně odpadu

1 měsíc před stěhováním

  • Nákres plánu nového zařízení firmy, zohlednit dřívější uspořádání a případně zohlednit připomínky a návrhy zaměstnanců
  • Ujistit se, zda ve vybrané stěhovací společnosti odborný personál provede jak demontáž, tak i montáž nábytku
  • Rovněž se ujistit v stěhovací společnosti, zda bude od nich k dispozici obalový materiál a krabice. V případě, že ne, postarat se o balicí materiál z jiné společnosti
  • Zjistit, zda má stěhovací společnost možnost parkování před budovou. V případě, že ne, vyřídit na magistrátu povolení
  • Všechny stěhované položky zinvertarizovat
  • Stanovit přesný harmonogram stěhování (kdy a v jakém pořadí budou místnosti stěhované)
  • Vyměřit šířku a výšku dveří, počet schodů, nosnost a vnitřní rozměry výtahu
  • Skartovat staré dokumenty (pozor na zákonnou archivaci). Stěhování může být dobrá příležitost na přechod na elektronickou archivaci
  • Nahlásit změnu doručovací adresy pro denní a odborný tisk

2 týdny před stéhováním

  • Nechat si písemně potvrdit termín stěhování od všech firem, které se na stěhování budou spolupodílet
  • Odsouhlasit s bývalým pronajímatelem koncové vyúčtování za energie
  • Dohodnout si termín odevzdání prostor a připravit předávací protokol
  • Pořídit kryt na drahou resp. citlivou podlahu
  • Zorganizovat vrácení klíčů od zaměstnanců
  • Označit etiketami stěhován nábytek a krabice (zvolit označovací klíč)

1 týden před stěhováním

  • Zkontrolovat stav budovy resp. nového pronajatého prostoru s pronajímatelem.
  • Odkontrolovat stav elektrických hodin, vodoměru, a pod. Vše důkladně zapsat
  • Informovat o termínu stěhování staré i nové sousedy

1 den před stěhováním

  • Přinést důležité podklady pro stěhování do nových prostor.

V den stěhování

  • Zkontrolovat stav schodiště na staré a nové adrese, pro případné škody, které by mohly nastat
  • Zkontrolovat staré prostory (zapomenuté věci, dokumenty, květiny, a pod.)
  • Nechat vyčistit všechny staré prostory
  • Předat pronajímateli staré prostory spolu s předávacím protokolem
  • Postarat se o funkční osvětlení nových prostor
  • Připravit si „spropitné“ pro pomocnou sílu, která byla při stěhování

Po stěhování

  • Nechat vyčistit nové prostory
  • Upravit kontaktní data na internetových stránkách firmy
  • Sesbírat všechny faktury a účty týkající se stěhování (pro účetnictví)
  • Řádné vyčištění elektrotechnických zařízení
  • Nahlásit případné škody, které vznikly během stěhování
  • Zorganizování kolaudační party 🙂
plusim-stahovanie-technologii