Historie společnosti

2001 Založení PLUSIM spol. s r.o. hlavní činnost stěhování
2002 Rozšíření činnosti podnikání o nákladní silniční dopravu, zakoupení prvních stěhovacích aut
2002 První velký projekt – přestěhování Národní banky Slovenska z několika objektů do výškové budovy na ulici Imricha Karvaša 1 v Bratislavě
2004 Rozšíření činnosti podnikání o mezinárodní silniční přepravu
2004 Expandování do zahraničí, mezinárodní doprava a stěhování
2006 Vybudování zázemí a rozšíření organizační struktury – obchodní oddělení a oddělení projekce a realizace zakázek
2006 Získání certifikátu managementu jakosti STN EN ISO 9001
2007 Projekt nadnárodních rozměrů – přestěhování 30.000 běžných metrů knih Univerzitní knihovny v Bratislavě
2008 Odkoupení majetku a obchodních aktivit od společnosti MORTY TRANS, s.r.o.
2008 Přestěhování výrobních provozů na adresu Kopčianska 92, Bratislava – areál FREE ZONE SIPOX, a.s.
2008 Implementace nového informačního systému
2009 Vybudování skladové haly, sociálního zázemí pro zaměstnance ve výrobním provozu
2010 Profesionální skladování zboží, implementace nové aplikace pro řízení skladu
2010 Vybudování dílny na podporu oddělení speciálního stěhování břemen a technologií
2011 Modernizace vozového parku, 25 vlastních nákladních automobilů
2013 Další skladová hala, sklad celkem cca. 2.600 m2
2015 Speciální stěhovací vůz Betty s historickým designem třicátých let 20. století – postavené na zakázku pro naši společnost
2015 48 interních kmenových zaměstnanců, cca. 150 subdodavatelských zaměstnanců
2016 Začátek výstavby nových skladových prostorů, spuštění provozu v Banské Bystrici
2017 Kolaudace a spuštění nového skladového provozu – hala 3600 m2 – Kopčianska  92, Bratislava, spuštění provozu v Praze

Naši historii píše poctivá systematická práce, díky které jsme získali řadu významných obchodních smluv se soukromým sektorem a státní správou.

Vize společnosti PLUSIM

„udělat jednoduchou službu, profesionální, odpovědnou a komplexní

dodat v oblasti stěhování profesionální službu
dbáme na firemní kulturu
vlastní konfekce
pracovního oblečení
školení komunikace a vystupování pro zaměstnance
vlastní skladové prostory, obalové materiály, balení
zapojení managementu společnosti do koordinace a realizace
etická cenová politika, žádné navýšení cen po realizaci
závazná cenová nabídka
transparentní proces objednávky, příjemný telefonický kontakt
on-line objednávkový proces i pro privátního zákazníka
propracovaná organizační struktura
Společnost zaměřená na budoucnost a firemní klientelu
Vlastní branded balicí materiál, krabice, pásky, …
Vlastní doprava a skladové prostory

VIP stěhování

kompletní stěhování i s balením
stěhování bez stresu
předejte nám klíče od starého a přestěhujeme Vás do nového

„Aktivní pojištění stěhování s plněním do 800 000 eur. “

Proč PLUSIM?

Nabízíme profesionální služby v oblasti stěhování s vlastními technickými a personálními kapacitami
Jsme společnost s historií a pevným zázemím
Neustále budujeme systém a jsme hrdí na naši organizační strukturu
Každý zákazník je pro nás důležitý, zákazníkům mluvíme pravdu
Snadno nás najdete, rádi Vás přivítáme i osobně v naší společnosti
Vzniknou-li komplikace, řešíme je neprodleně
Na Vaší objednávce pracuje tým lidí, nejste závislí od telefonátu s “řidičem”, jehož jste zastihli v terénu

Neetické praktiky konkurence

Nedochvilnost, nezvedání telefonu
Arogantní chování k zákazníkovi
Nulová možnost reklamace
Živnostníci bez sídla společnosti, které fyzicky nenajdete
Poškození přepravovaného zboží
Stěhování bez pojištění
Prezentovaná cena není finální a při realizaci navýšení ceny
Klamání zákazníka
One man show, postavené na jednom kontaktu