Vysoké náklady na nový office? Zkuste bazar kancelářského nábytku

blog-stahovanie-plusim-03

V začátcích podnikání není jednoduché vypořádat se s náklady na materiální vybavení. Stačí, když si pronajmete pár metrů čtverečních v centru a pořídíte si několik pracovních míst. Avšak právě v tomto si umíte pomoci použitým kancelářským nábytkem.

Recyklace věcí – oblečení, stolů, sedaček, až celých domácích či kancelářských míst se vzhledem k životnímu prostředí stává nezbytností. V tom lepším případě končí opotřebované předměty na sběrných dvorech, ale všichni dobře víme, že černé skládky nejsou v naší zemi ničím neobvyklým.

A tak vzniklo několik iniciativ, jako žít humánnější a šetrnější k naší zemi. Některé firmy se snaží vzhledem ke společnosti podnikat odpovědně a zachovalé kusy nábytku posílají do bazarů, kde je využijí další lidé, firmy a domácnosti.

Co najdete v bazaru kancelářského nábytku

Tak v první řadě máte na výbeř z portálů, kde inzerují jednotlivci. Pokud vás nějaký nábytek zaujme, kontaktujete přímo dotyčného. Prodávající si určí podmínky, jak a kdy si věc můžete vyzvednout. Většinou se uvádí osobní odběr, a tedy musíte vzít v úvahu i to, jak daleko budete muset po vybavení přijet.
Najdete samozřejmě i nabídky, které jsou zdarma, a použitý nábytek dostanete za odvoz. Nicméně v případě, že si zařizujete kancelář, raději dvakrát měřte a ujistěte se, že stůl je v použitelném stavu a že mu neupadne noha nebo držák “šuplíku”.

Třetí možností je spolehnout se na systém, který spojuje logistiku, skladování a přepravu nábytku. V některých případech jsou to stěhovací firmy, které udržují vyřazený kancelářský nábytek od špičkových firem. Proč ho nezrecyklovat a nepomoci tak menší firmě, pro kterou je každá úspora výhrou?

Větší prostory spolknou více úsilí i peněz

Nicméně i tehdy, když rozšiřujete kapacity, můžete šikovně využít starší nábytek a ušetřit tak na ceně. Bazary, které propojují firmy, mají výhodu v tom, že mají skladové zásoby celých pracovních míst, přičemž cena takového místa (větší skříň, menší skříň, stůl s kontejnery) se pohybuje od 170 do 400 Eur bez DPH. Ve srovnání s kupováním nového kancelářského vybavení je to stále podstatně méně.
Nabídka bazaru PLUSIM

Tip na závěr

Předtím, než si vyberete zařízení do office, pečlivě uvažte, co požadujete. Chcete pro zaměstnance stůl bez šuplíků? Mají být židle otáčecí nebo stabilní? I podle toho budete vědět, kam zaměřit svou pozornost, či na bazar, nebo na prodejnu s nábytkem. Hodně trpělivosti při obnově kancelářských prostorů!